czwartek, 4 kwietnia 2013

Ważne

Witam!
Kochane mam decyzję nie wiem czy jest dobra czy nie, ale zawsze jakaś. Postanowiłam dalej pisać a ze szkolną gazetką dać sobie spokój. Chciałam być reformatorką, ale w tej szkole się nie da, a ja należę do osób niezależnych i cholernie nie lubię jak ktoś mi się wcina. A tak było w tym przypadku. Zdecydowanie wolę pisać dla was, nawet jeżeli są to 4 osoby, nie ważne. Ważne jest to, że jesteście ze mną i mnie wspieracie, a nie narzucanie swoje poglądy i wymagacie. Najzwyczajniej w świecie mnie rozumiecie. Dziękuję Wam za to! W następnym tygodniu postaram się dodać post o dalszych losach Lottie ^^ Mam nadzieję, że jeszcze ktoś to czyta.
Całuję Miśki! 
Kadi♥

2 komentarze:

  1. NOOOO KOCHANA MOJA ! BARDZOOOOOOOOO DOBRA DECYZJA ! <3 WIESZ, ŻE SIĘ BARDZO CIESZĘ ? :P KOCHAM KOCHAM KOCHAM ! NA PEWNO BYŁAŚ ŚWIETNĄ NACZELNĄ TEJ GAZETKI ALE... TO TU JEST TWOJE MIEJSCE ! ;) NIECH SOBIE RADZĄ BEZ CIEBIE A JESZCZE BĘDĄ SIĘ PROSIĆ, ŻEBYŚ WRÓCIŁA ;)NIGDY NIE PORZUCAJ TEGO 'DZIECKA' BO CHYBA JE KOCHASZ ? ;P TAAAAK SIĘ CIESZĘ ! NO WIĘC JA JUŻ SIĘ WEZMĘ DO ROBOTY ŻEBY WYDAĆ TĄ TWOJĄ KSIĄŻKĘ <33333333333333333
    MOJA RADOŚĆ JEST TAK OGROMNA, ŻE NIE WIEM CO MAM PISAĆ ;) KOCHAM TO OPOWIADANIE I CIEBIE <3 TO TWOJA TAKA MAŁA ODSKOCZNIA OD RZECZYWISTOŚCI I COŚ CO KOCHASZ ROBIĆ TAK MYŚLĘ ;)))) A JA BĘDĘ TU TRWAŁA RAZEM Z TOBĄ BEZ WZGLĘDU NA DALSZE DECYZJE DOTYCZĄCE OPOWIADANIA ALE I TAK WIEDZ, ŻE JAK JE ZAWIESISZ ALBO ZAKOŃCZYSZ TO POMIMO 'BYCIA Z TOBĄ'.. ZABIJĘ ! ;PPP NO TO CHYBA TYLE AWWWWWWW KOCHAM <333333333333333333333 I CZASAMI POMIMO JAK TO OKREŚLASZ BRAKU WENY CZY DLATEGO, ŻE SĄDZISZ, ŻE NIKT TEGO NIE CZYTA NIE PODDAWAJ SIĘ. JEDEN Z TYCH NASZYCH WARIATÓW POWIEDZIAŁ ' NIE WAŻNE JAK ŻYCIE JEST CIĘŻKIE, NIE TRAĆ NADZIEI" I TY NIE TRAĆ JEJ W TYM PRZYPADKU :***

    To ja xd

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana i masz racje tęskniliśmy :D

    Imienniczka z GD :D

    OdpowiedzUsuń