wtorek, 4 września 2012

Ogłoszenie :P

Kochane moje :P Postanowiłam zacząć pisać drugą część tej opowieści i wyjaśnić wam to całe zamieszanie w epilogu :) Mam nadzieję, że się cieszycie ^^ Z całym opowiadaniem powrócę w połowie września, daje sobie czas na zaaklimatyzowanie w liceum. A jak u was początek roku? Są tu jacyś licealiści? Jakie macie wrażenie i odczucia? :) Ja osobiście nie wiem, co mam myśleć. Ten pierwszy dzień pozostawię bez komentarza. Nowi ludzie, nowe miasto, nowa szkoła. :) 
 Mam pytanie, czy w drugiej części chcecie zobaczyć Michała? 
Zdradzę wam tylko, że życie Lottie nie co się skomplikuje. :D
Do napisania!
Kadi ♥

4 komentarze:

  1. omg!!jak ja sie strasznie cieszę że napiszesz drugą część!!fajnie by było jakby Michał był w tej części;))no to czekam do tej połowy września z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaa! :D :D :D Klaudia, kocham Cię! :D :D :D Ja wiedziałam, ze tak będzie, i że do nas wrócisz :P xD Będzie ciąg dalszy! :D :D YEAH! :D

    U mnie początek roku extra :D Mam taką zajebistą klasę, że to się w głowie nie mieści! xD Wszyscy tacy pozytywnie świrnięci i w ogóle czadowi ;D Nie spodziewałam się, że trafię na takich fantastycznych ludzi :D Minął dopiero tydzień, a ja już ich kocham xD :D
    Sądzimy, że babka od niemca nas nienawidzi (zresztą to jest odwzajemniona nienawiść xD) jakaś nienormalna ta kobieta jest! o.O Na pierwszej lekcji taka spoko, a wczoraj jak się na nas darła! :O Że nic nie umiemy, nie chce nam się uczyć, bla bla bla... o.O Psychiczna jakaś! xD haha :D
    Nauczyciele pewnie okażą swoje prawdziwe oblicze podczas sprawdzianów i kartkówek xD Z bilogii już za tydzień będzie kartkówka z jakiś tam pierdołów... xD

    O jeny xD Jakby życie Lottie nie było dość skomplikowane, haha ;D Ale widzę, że masz ochotę jeszcze bardziej namieszać, więc będzie się dzaiło i na brak akcji nie będziemy mogli narzekać xD ;D
    Michał, hmmm... Na pewno było by fajnie, gdyby pojawił się jeszcze w opowiadaniu ;) Dawno o nim nie było, więc możesz wspomnieć co tam u niego... xD :D

    To w takim razie czekam, aż pojawi się rozdział :D :D
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. życie Lottie nieco się skomplikuje?! Przecież ona nie żyje, więc z niecierpliwością czekam na część drugą, poinformuj na http://tajemnica-to.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń