czwartek, 15 listopada 2012

...

Hej miśki!

Chcę was z góry przeprosić za dodanie takiego schrzanionego rozdziału, ale nie miałam nic innego, a nie chciałam, żebyście czekały dłużej. Zasmuca mnie fakt, że jest coraz mnie komentarzy, wiem, że nie chce się wam komentować, ale właśnie po to wstawiłam reakcję na dole. Jeżeli należycie do leniuchów to po prostu kliknijcie wybraną, będzie to dla mnie znak, że jeszcze tu zaglądacie i jest powód żeby pisać dalej, bo jak na razie poważnie zastanawiam się nad zawieszeniem tego bloga, bo jak widzę ciągniecie tego dalej nie ma sensu. Jeżeli chcecie, żeby blog był kontynuowany pokażcie mi to :) To zależy od was, ja i tak nie zakończę jeszcze tej historii po prostu dalsze losy Lottie pozostaną moją słodką tajemnicą, którą może kiedyś poznają tylko nieliczni :) No to zaczynamy. Czekam tydzień zobaczymy, ile osób się zainteresuje! :(

Kadi ♥

5 komentarzy:

  1. Pisz dalej !! Prosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze nie zawieszaj bloga. Wiem, że ostatnio nie komentowałam, ale na 100% czytam. Uwielbiam twoje opowiadanie, więc proszę nie rób tego. Obiecuję, że się poprawię. Po prostu nie mam czasu zbyt dużo na głowie. Praca i studia ciężko jeszcze znaleść czas na coś innego. A jak już jest to zajmuję się swoim blogiem. Na szczęście mam napisane sporo do przodu, więc wstawienie zajmuje chwilę.
    Nie załamuj się zobaczysz będzie dobrze. Też zauważyłam na swoim, że jest mniej czytejników i kometarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, już wszystko zrozumiałam i całkowicie ogarniam, co się dzieje w opowiadaniu xD Więc nie rób mi tego i nie zawieszaj bloga! :D
    Powodem mniejszej liczby komentarzy jest zapewne szkoła i masa obowiązków z nią związanych ;)
    Nie poddawaj się Kadi ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj tego bloga !! Proosze <3

    Z niecierpliwością czekam na kolejny, mam nadzieje, że sie ukaże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana prze ze mnie Liebster Award Więcej informacji u mnie na blogu

    http://gotta-be-you-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń