czwartek, 7 lutego 2013

Hej!

Sorki, ale musiałam chciałam zobaczyć jaka będzie wasza reakcja na wiadomość o tym, że zawieszam to opowiadanie, jak widać bardzo was to nie poruszyło. No nic :) Chcę Was poinformować, że bloga nie zawieszam, a jutro na 95% (jeżeli nic mi nie wypadnie) dodam nowy rozdział! Dopiero zaczynam ferie, więc będę miała więcej czasu na pisanie yeah xD Wszystkim, którzy zaczynają od 11 ferie życzę miłego wypoczynku, a pozostałym współczuję powrotu do szkoły :D 
Całuję Kadi♥

2 komentarze:

  1. Oh yeah! :D moje serce się raduje! :D
    Właśnie czytałam poprzedni wpis o zawieszeniu i się załamywałam, a tu proszę. Czytam nową notkę i zacieszam :D
    Cieszę się, że zmieniłaś decyzję i postanowiłaś zostać dla nas <3 Nie strasz mnie tak więcej! :P Ale skoro zaczynasz ferie, to będziesz miała czas na pisanie :P Oczywiście, jeśli będziesz miała ochotę :D
    No więc przy okazji życzę udanych, śnieżnych ferii, dobrej zabawy, nowych znajomości, odpoczynku, regeneracji po ciężkim czasie szkoły i duuużo zabawy :D
    I jeszcze jedno: Nowy rozdział! Yeaah! :D :D :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominuję Cię do The Versatile Blogger, więcej inf. na http://brzegiem-dzwieku-tanczyc-chce.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html .

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń