czwartek, 14 lutego 2013

Wyniki!

Ta, ta, ta dam lol :) W okazji Walentynek życzę Wam dużo miłości w życiu, abyście spotkały wyjątkowego chłopaka itd. Chcę, żebyście wiedziały, że kocham każdą z was! yeah xd Ok, teraz wyniki: najbardziej podobał mi się opis Harriet, mam nadzieję, że wiesz, że to chodzi o cb :) Proszę napisz do mnie na tt, omówimy szczegóły wysłania płyty ^^ Na podstawie tych opisów zdałam sobie sprawę z tego jak dużo znaczą dla was chłopaki i jak bardzo, zależy wam na ich spotkaniu, więc życzę wam tego, aby wasze marzenie się spełniło.

Całuję Kadi xxx

Ps. Natalko płakałam jak czytałam twój opis, naprawdę uświadomiłaś mi pewną ważną rzecz i dziękuję ci za to xx

2 komentarze:

  1. Jeju nie sądziłam, że mogę aż tak na kogoś podziałać i szczerze mówiąc byłam pewna,że nie uda mi się wygrać, więc bardzo ci dziękuję za docenienie mojej pracy! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kadi, przepraszam, że nie wysłałam Ci tego na konkurs - kary na kompa -.-'... ale cóż zrobić, gratuluję Harriet ;D
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń