wtorek, 26 lutego 2013

Uwaga!

W związku z tym, że Natalka niestety nie przysłała mi swojego adresu, nie wiem czemu i jest mi z tego powodu przykro. Płyta trafia do Anity. Dziękuję ci za wysłanie pracy i poświęcony czas, a przede wszystkim wsparcie :)

A teraz informacja związana z blogiem. Mam bardzo dużo pracy związanej z gazetką oraz oczywiście nauka ehhh, ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Postaram się coś dodać dopiero w następnym tygodniu, czego też nie obiecuję, bo pani dyrektor chyba urwie mi głowę jak nie wydamy kolejnego numeru w następnym tygodniu. Życzcie mi powodzenia i sprawdzajcie czy nie pojawił się nowy rozdział. Przepraszam was za te opóźnienia. 
Całuję Kadi xoxo

7 komentarzy:

  1. o.O Tego to się nie spodziewałam. Ciekawe czemu nie wysłała Ci swojego adresu. Tak, czy siak dziękuję bardzo :D ;*
    Sprawdzanie, czy czegoś nie dodałaś jest już moim nałogiem xD
    Spoko, rozumiem ;) Też często nie mam tyle czasu, ile bym chciała, ale cóż, samo życie.
    Powodzenia z gazetką! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nie wysłałam tego adresu na czas, czemu? Wyjaśnienie jest proste. Od jakiegoś czasu mam problemy z mentions i twój tweet pokazał mi się już po terminie razem z wieloma innymi. Także ogółem mówiąc przpraszam za zamieszanie, a swoją drogą to dobrze, że Anita dostanie tą płytę, ja już mam więc ona napewno bardziej się ucieszy. Co nie zmienia faktu, że nadal nie mogę w to uwierzyć i bardzo dziękuję ci za wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna? Bo przecież Ty wygrałaś, więc płyta powinna trafić do Ciebie. Przy okazji gratuluję wygranej, bo nie przypominam sobie, abym zrobiła to wcześniej :)

      Usuń
    2. Oczywiście, ja nie dotrzymałam terminów, więc nagroda powinna jak najbardziej należeć do ciebie, poza tym Kadi tak zdecydowała :)

      Usuń
  3. I'm very pleased to find this great site. I want to to thank you for your time due to this fantastic read!! I definitely loved every bit of it and I have you bookmarked to check out new information in your website.

    Feel free to surf to my web blog starker haarausfall durch eisenmangel
    Also see my website :: ursachen für haarausfall bei katzen

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :) Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards. Więcej informacji na moim blogu: http://nieznana-rzeczywistosc.blogspot.com/2013/03/liebster-awards_8.html (sorki za spam xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. I absolutely love your blog.. Pleasant colors & theme.
    Did you make this site yourself? Please reply back
    as I'm hoping to create my very own site and would like to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Thank you!

    Here is my web-site euonymus japonica 20cm

    OdpowiedzUsuń