piątek, 1 lutego 2013

Konkurs- informacja

Dzisiaj mija termin nadsyłania prac, otrzymałam dwie. Dziękuję dziewczyną za poświęcony czas. Chce napisać, że jestem strasznie rozczarowana tym faktem, no ale cóż życie. 
Chcę was poinformować, że przedłużam termin nadsyłania prac o tydzień. 
Czekam na nie do niedzieli 10 lutego! Zasady takie jak wcześniej:

wystarczy napisać jak wyobrażacie sobie swoje spotkanie z 1D.
- praca nie może być krótsza niż jedna kartka A4. 
- Musi być jak najbardziej realistyczna
- podpisujecie się nickiem z tt lub podajecie swój numer gg.
Zastrzegam sobie prawo do publikowania prac, które wysyłacie na mój adres e-mail: k_mucha1504@wp.pl. Liczę na oryginalność i pomysłowość. 
Do wygrania album chłopaków Take me Home!!!
Wyniki ogłoszę 14 lutego tak jak wcześniej planowałam :)
 Powodzenia! Kadi♥

5 komentarzy:

  1. hej :) a mozna pisac czasem przeszłym *spotkałam natknęłam się) czy raczej trybem przypuszczającym(spotakałabym natknęłabym się) ? z góry dzięki za odp ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy tylko od ciebie, ale chyba wolałabym w czasie przeszłym :D Po prostu będzie mi w taki sposób wygodniej czytać. xx

      Usuń
  2. Hej Kadi! dawno nie wpadałam na Twojego bloga, miałam mało czasu ;c.. dopiero teraz przeczytałam o konkursie i chociaż termin jest do jutra - postaram się coś napisać...
    napisałaś, że praca nie może być krótsza niż jedna kartka A4, a ja nie mam niestety worda (nie chciało się ściągnąć ;/) i nie wiem jak długie to napisać.. możesz mi np. dać znać, gdyby było za krótkie, to był trochę więcej opisów dała, lub podać jakieś inne ograniczenie (jeśli to nie zrobi kłopotu) ?

    pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chodzi mi głównie o to, żeby to nie było pięć zdań.:D Chciałam, żeby prace były odzwierciedleniem tego, jak wyobrażacie sobie to spotkanie i żebyście były kreatywne :D Więc jeżeli przedstawisz wszystko tak jak sb wyobrażasz nie powinnam mieć żadnych uwag. xx

      Usuń