wtorek, 8 maja 2012

Prolog



Szłam właśnie ulicami Łodzi i zastanawiałam się co tym razem zrobiłam źle, czym zawiniłam. Miałam dość ciągłego ignorowania mnie i rekompensowania miłości przez kupowanie drogich prezentów. Nie potrzebowałam tego, chciałam móc porozmawiać normalnie ze swoimi rodzicami, wyżalić się matce. Jednak nie mogłam, oni tego nie chcieli. Nie wiem dlaczego w ogóle zdecydowali się na dziecko. W tym momencie miałam dość wszystkiego. Moim celem była Manufaktura. Myślałam, że zakupy rozwiążą sprawę, jednak one też nie wypełniły pustki. Wracałam do domu obładowana torbami z różnych sklepów. Było już dobrze po 22, trochę się bałam. Szłam nie oświetloną uliczką, słyszałam za sobą kroki, przyśpieszyłam. Wszędzie otaczała mnie ciemność, która była cholernie przerażająca. Słyszałam kroki mężczyzny za sobą. Poczułam jak ktoś chwyta mnie za ramie i rzuca na ziemię. Krzyknęłam, czułam jak próbuje wyrwać mi torebkę. Nie wiem co mną wtedy kierowało- adrenalina, tak to chyba to, szarpałam się i próbowałam odzyskać swoją własność. Nagle ostry ból przeszył  moją klatkę piersiową, czułam jak upadam na zimnu chodnik. Powoli zaczęłam tracić oddech, słyszałam tylko jak kroki oddalają się , zostałam sama, nigdy nie myślałam, że to wszystko stanie się tak szybko, nie bałam się śmierci, nicość przyszła nie zauważona, nie uczułam już nic, to chyba koniec, tak właśnie w tym momencie myślałam, lecz to był dopiero początek…


Od autorki:
No i mamy prolog. Jutro albo w czwartek pierwszy rozdział. :)

9 komentarzy:

  1. ciekawy początek... ; DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się obiecująco :D
    Tak... profesjonalnie, że tak powiem napisane ;D
    I widzę nawiązanie do nazwy xD

    Przybyłam dzięki @woman_mad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *_* omatkojedynanajkochańszamoja! TO JEST SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prolog ciekawa jestem opowiadania ;D xx

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każdy przybył dzięki @woman_mad :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej , genialny prolog... Na prawde podoba mi sie tyn bardziej ze jest z Pabianic kolo lodzi ... Mam nadzieje ze pozniej sie akcj a nie schrzani i bd tak jak jest tera... xxx.. @legokaro

    OdpowiedzUsuń
  7. mówiłam już że to kocham? no to mówie po raz kolejny : KOOOCHAAAM TOO ! ♥
    Byłam Tu : @woman_mad

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetnie :) Najbardziej podoba mi się ta część zdania:
    ,,to chyba koniec, tak właśnie w tym momencie myślałam, lecz to był dopiero początek…,,
    Tajemniczo... O.O
    Dodałam już twojego bloga do ulubionych i czekam na następny rozdział :D
    Pozdrawiam =D
    Julia Xx

    OdpowiedzUsuń