czwartek, 5 lipca 2012

Nowy blog!

Wpadłam na pomysł na nową historię, jednak nie będę tworzyć jej sama :) Zaprosiłam do współpracy Darię. Mam nadzieję, że wam się spodoba i będziecie go tak często odwiedzać jak tego bloga. To opowiadanie nadal istnieje i będzie istnieć tak jak do tej pory. Nowe notki będę dodawała regularnie, tak jak teraz.On zawsze będzie mi bliski, bo był moim pierwszym blogiem jaki założyłam, ale znajdujemy się już w połowie historii o losach Lottie i chłopaków. Więc najwyższy czas na coś nowego.^^ Nie myślałam, że spodoba się wam to opowiadanie, ale jak widzę tyle pozytywnych komentarzy, to naprawdę ciężko będzie mi się z wami rozstać. To tylko jeden z powodów. I podkreślam jeszcze nie kończę tego opowiadania. 

Kadi ♥

http://chasingdreams1d.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Nie mogłam się z Tobą wcześniej skontaktować, bo mam informację, że mamy już 13 imaginów z 1D. See ya later ! ;) Soph.

    OdpowiedzUsuń