poniedziałek, 23 lipca 2012

To już 2 lata ♥

Dzisiaj mijają dwa lata odkąd chłopcy stali się zespołem. Z tej okazji życzę im dużo sukcesów, wiernych i oddanych fanów, których już mają :) To jest święto także nas Directioners, które całe serce oddały temu zespołowi. Dzięki temu, że stałam się Directionerką poznałam wielu wspaniałych ludzi i zawarłem kilka bardzo fajnych znajomości. Wszystkim i każdej z was z osobna życzę żeby miała okazję poznać chłopaków na żywo i pójść na koncert i przeżywać te wszystkie emocje z nim związane w realu :)

Chłopcy pamiętajcie, że w tym cholernym świecie show biznesu najgorsze co możecie zrobić to podać się rutynie i zachcianką wytwórni i zatracić samych siebie. Mam nadzieję, że to nigdy nie będzie miało miejsca.

One Band= One Dream = One Direction


3 komentarze:

  1. dobrze powiedziane niech pamiętają, że maja oddany fanów którzy zrobią dla nich wszystko. Dziękuje ja tobie życzę tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Uwielbiam piosenkę "torn" w wykonaniu One Direction.! Oczywiście życzę im wszystkiego najlepszego i już zabieram się za czytanie twojego nowego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie. Nic dodać,nic ująć. Dziękuję za życzenia i nawzajem :) Och oby się nie pogubili w tej sławie, ale z drugiej strony wytrwali już dwa lata, więc dalej też im się uda! :)

    Pozdrawiam
    Harriet xx

    OdpowiedzUsuń