środa, 11 lipca 2012

Ważne!

No to tak piszę do was, bo mam problem. Są wakacje, każdy chce odpocząć od szkoły i tego wszystkiego. Zauważyłam, że zmniejszyła się liczba czytelników mojego bloga. Radko kto wchodzi i komentuje. Nie wiem jaka jest tego przyczyna. Straciłam wiele czytelniczek, widzę po komentarzach. Jest mi cholernie przykro z tego powodu, bo nie wiem co zrobiłam źle, że odeszłyście. W związku z tym piszę do was moje kochane, bo nie wiem co robić. Czy chcecie, żebym zawiesiła bloga do września i wtedy powróciła z opowiadaniem, ale uprzedzam wtedy rozdziały nie będą dodawane tak często jak teraz. Będę w domu tylko w weekendy, nie wiem jak będzie z internetem w bursie. Tak, tak idę do liceum do innego miasta i jak wrócę chciałabym się nacieszyć czasem z rodziną. Decyzję pozostawiam wam. :) Piszcie w komentarzach, co chcecie żebym zrobiła. Muszę jeszcze raz wszystko przemyśleć. Naprawdę bardzo liczę się z waszą opinią, bo jesteście najlepszymi czytelnikami pod słońcem. <3 Wiele z was mnie wspiera i dodaje sił do dalszego pisania. Czekam na wasze opinie. Decyzję jaką pojęłam napiszę pod następną notką. A więc do napisania!

Kadi <3

12 komentarzy:

  1. nie nie zawieszaj.Kurcze jak zawiesisz będę tęsknić za twoim pisaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nie zawieszaj! Bo skoczę z tego okna! Naprawdę! Pełna powaga! Więc nie zawieszaj! Nie wolno! Chyba że chcesz mnie z chodnika zbierać ;pp KAADI! PROSZĘ NIE ZAWIESZAJ! DOBRZE?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawieszaj!Fajnie jest się odewać troche od tego wszystkiego i przeczytać coś interesującego. Co ja będe robić jak nie będziesz pisać ?! Nie zawieszaj !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj !

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE POZWALAM!!NIE ZAWIESZAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zawieszaj! Pusz w wakacje! Twoje opowiadanie jest boskie! Nie możesz tego przerwać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. NOOOOOO!!! Nie zawieszaj, pisz dalej :D
    Idzie Ci świetnie i nie przerywaj w takim momencie ;)

    No, i teraz się przyznawać, kto nie komentuje???? :P
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zawieszaaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zawieszaj! Są wakacje więc nikomu się nic nie chce, więc komentować też. Poza tym dużo osób o tej porze wyjeżdża i nie mają możliwości komentować, więc o to akurat się nie martw. Pod koniec wakacji czytelnicy wrócą do komentowania, więc się NIE przejmuj. ;)
    Pozdrawiam
    Harriet

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zawieszaj i pisz dalej! proooszę!: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko zawiesisz tego bloga to przyjdę do ciebie i potnę Cię marchewką ;c A potem sama wyryję sobie nią nazwę bloga na nadgarstku i dołączę do Ciebie tam na górze xD
    NIE KOŃCZ. ♥

    OdpowiedzUsuń